Betaling & Inschrijving

Hoe weet ik of het inschrijven gelukt is?
Je inschrijving is gelukt als je betaald hebt én als je een bevestigingsmail met daarin de bevestiging van je startlocatie en -datum hebt ontvangen. Heb je deze niet ontvangen? Check dan eerst even de map "Ongewenste Berichten" van je mailbox. Vind je daar ook geen bevestigingsmail? 
CHECK: Log in met het wachtwoord dat je hebt doorgegeven bij aanmelding of vraag je wachtwoord opnieuw aan. Kijk na inloggen op het tabblad "Mijn inschrijving" en daar zie je waar en wanneer jouw hardloopavontuur begint. Staat er niets vermeld bij "Mijn inschrijving" of kun je niet inloggen? Dan ben je niet ingeschreven als deelnemer aan Yakult Start to Run. Je kunt nu heel gemakkelijk inschrijven omdat je al bent ingelogd: ga naar de locatie van je keuze en klik op de inschrijfbutton. Volg de stappen en na betaling krijg je een bevestigingsmail.

Nog steeds geen bevestigingsmail?: Stuur dan een mailtje naar yakultstarttorun@atletiekunie.nl en vermeld daarin je naam en jouw correcte e-mailadres. Het is heel handig om ook vast een kopie van je betaling mee te sturen, dan kunnen wij alles in 1 keer helemaal goed voor je afhandelen. En dan kun jij zonder zorgen beginnen aan je cursus.

Er ging iets mis met de betaling: hoe moet ik nu inschrijven?
1. Log in op yakultstarttorun.nl: je bent ingelogd als rechts bovenin je naam verschijnt; waarschijnlijk gebeurt dit automatisch
2. Ga naar de locatie van je keuze
3. Klik op “Schrijf je in” en volg alle stappen in het inschrijfformulier (dus ook de betaling)
4. Na de inschrijving en betaling krijg je een mail met een bevestiging van je inschrijving; als je geen bevestiging krijg check dan je spambox/Ongewenste mail of hij daar is beland; zo niet neem dan contact op met yakultstarttorun@atletiekunie.nl of via 026-4834844 

De vouchercode werkt niet meer omdat de eerste betaling niet goed ging. Wat nu?
1. Log in op yakultstarttorun.nl: je bent ingelogd als rechts bovenin je naam verschijnt; waarschijnlijk gebeurt dit automatisch
2. Ga naar de locatie van je keuze 
3. Klik op “Schrijf je in” en volg alle stappen in het inschrijfformulier (dus ook de betaling: zonder de vouchercode) 
4. Na de inschrijving en betaling krijg je een mail met een bevestiging van je inschrijving; als je geen bevestiging krijg check dan je spambox/Ongewenste mail of hij daar is beland; zo niet neem dan contact op met yakultstarttorun@atletiekunie.nl of via 026-4834844 
5. Stuur de bevestigingsmail plus de vouchercode die je wilde gebruiken naar yakultstarttorun@atletiekunie.nl ; dan krijg je de bijbehorende korting snel terug. Dit geldt niet voor de code van de vriendendeal!

Bij het inschrijiven krijg ik de melding dat het e-mailadres al bekend is, daardoor kan ik niet inschrijven
Ah, dan is inschrjiven juist heel gemakkelijk omdat je al een account hebt! Volg onderstaande stappen:
 

  1. Controleer of je bent ingelogd: in ingelogde situatie staat jouw naam rechtsboven in het inlogveld
  2. Log in met je e-mailadres; als je het bijbehorende wachtwoord bent vergeten kun je dat eerst hier opnieuw aanmaken;
  3. Zoek de locatie waar je wilt gaan meedoen en klik op de button "Schrijf je in"
  4. Jouw persoonlijke gegevens verschijnen nu automatisch in het inschrijfformulier 
  5. Na je aanmelding krijg je een bevestiging per e-mail

 

Ik heb een foutje gemaakt in het e-mailadres waarmee ik heb ingeschreven. Kunnen jullie mijn e-mailadres aanpassen?
Je kunt alleen via een omslachtige manier je e-mailadres aanpassen namelijk: schrijf opnieuw in met je correcte e-mailadres.

  1. Na je (nieuwe) aanmelding krijg je een bevestiging per e-mail
  2. Stuur de bevestigings e-mail naar yakulststarttorun@atletiekunie.nl; vermeld daarbij even dat het om een dubbele inschrijving gaat
  3. Je krijgt de laatste betaling zo snel mogelijk teruggestort op je rekening.

Hoe betaal ik de Yakult Start to Run-cursus?
Het inschrijfgeld betaal je snel en gemakkelijk via Ideal, direct bij je inschrijving. Heb je wel ingeschreven maar niet betaald, en dus nog geen bevestiginsmail gehad? Ga dan als volgt te werk:

  1. Log in met je account. Ben je je inloggegevens vergeten? Maak dan hier een nieuw wachtwoord aan.
  2. Check: je ziet nu rechts bovenin je eigen naam staan: nu ben je ingelogd
  3. Klik op inschrijiven
  4. Kies jouw favoriete locatie
  5. Volg de rest van het formulier

Hoe werkt de Vriendendeal?
Als je samen met jouw vriendin/buurvrouw/collega/vriend/partner inschrijft, kun je gebruik maken van een leuk voordeel! Lees hier meer over hoe dat precies werkt, die vriendendeal.

Ik ben vergeten de vouchercode van de Vriendeal in te vullen bij mijn inschrijving; kan die code achteraf nog verwerkt worden?
Nee helaas verwerken we actiecodes alleen als ze via het inschrijfformulier zijn ingevuld.

Kan ik ook op een andere manier betalen dan met Ideal?
Nee, helaas gaat dat niet. De Ideal-betaling werkt simpel en veilig. Via het inschrijfformulier word je doorgelinkt. Kun je niet internetbankieren? Neem dan contact met ons op via 026-4834844 of mail het ingevulde aanmeldformulier naar yakultstarttorun@atletiekunie.nl De administratiekosten voor een niet Ideal-betaling zijn € 7,50, waarme d etotale kosten op € 57,00 komen.

Wanneer sluit de inschrijving?
Je kunt je nog aanmelden voor de cursus tot en met de 2e trainingsdag. Daarna zijn je loopmaatjes al zo ver dat je beter kunt starten bij de volgende Yakult Start to Run training. Of vind een ander loopgroepje bij jou in de buurt waar je kunt beginnen met hardlopen.

Kan ik de bevestigingsmail opnieuw ontvangen?
Ben je ingelogd? Dan zie je onder het tabje “Mijn inschrijving” de details van jouw inschrijving. Daar kun je ook de bevestigingsmail opnieuw naar jezelf versturen.