Start samen,

met onze vriendendealkorting van € 7,50 pp.

Samen hardlopen heeft veel voordelen. Het is gezelliger, goed voor de motivatie, je tikt de kilometers gemakkelijker weg en het helpt om de regelmaat erin te houden. Bovendien is samen hardlopen goed af te wisselen met trainen in je eentje. En die Start to Run trainers helpen je heel goed op weg met al hun tips, tricks en leuke routes. Wat de prettigste verdeling is tussen ‘social’ en ‘solo’ zal voor ieder anders zijn. Maar dat het goed is om een mix te maken van desolaat en met je maat, dat staat buiten kijf.

Start samen met deze vriendendeal, hoe werkt het precies?
Schrijf je (alleen) in voor een cursus. Als je het inschrijfproces hebt afgerond krijg je een bevestiging van je inschrijving via de e-mail. In die mail staat een exclusieve vouchercode (betalingskenmerk). Geef die vouchercode door aan je loopmaatje, of stuur jouw bevestiging aan hem of haar door. Als jouw loopmaatje inschrijft met die vouchercode krijgt hij of zij direct € 7,50 korting. Jij krijgt je korting een paar dagen later vanzelf teruggestort op je rekening; daar krijg jij geen bericht of bevestiging van, dus dat moet je zelf even in de gaten houden. Wel even belangrijk: we verwerken alleen codes die via het inschrijfformulier zijn ingevuld, dus niet achteraf als je allebei al hebt ingeschreven zonder die code van elkaar in in het inschrijfformulier te gebruiken.

Samen lopen is zoveel leuker

  • Als je weet dat je loopmaatjes (en je trainer) op je wachten, zal je wat minder gemakkelijk een training schrappen, bijvoorbeeld als het slecht weer is.  
  • Kletsen is de ultieme test of je niet te hard gaat
  • Het kan je uit de comfortzone halen, omdat je een tandje bij moet zetten om de andere bij te houden.
  • Een maatje kan voorkomen dat je het tempo laat zakken  of de training inkort.
  • Al kletsend tikken de meters ongemerkt weg.
  • Je leert van de kennis en ervaring van de andere lopers, wat je kan behoeden voor bepaalde fouten of inspireren om nieuwe dingen uit te proberen.
  • Je kunt de trainingen leuker en speelser maken, ook als er veel onderling niveauverschil is. Bijvoorbeeld door estafettevormen in te bouwen in je training.

 

Schrijf je snel in